2015 Yılında Okumayı Planladığım Kitaplar

Merhaba!
Bu sene de kendime bir okuma planı yaptım. Daha doğrusu kitaplığımda okunmayı bekleyen kitapların listesini. Hatta içinden iki tanesini okudum bile. Listede Kış Okuma Şenliği'nde okuyacağım kitaplar da mevcut. 

Bu listeye ne kadar uyacağım meçhul. Çünkü geçen sene yaptığım liste fazlasıyla revize görmüştü. Okuyacağım diyerek listeye aldıklarım ve listede olmadığı halde okuduklarım. Tabi ki geçen listede olan bir çok kitap bu listeye aktarılmış oldu. Umarım bu sene hepsini okurum :)

Tabi ki bir de Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu ile okuyacağımız kitaplar var.  

İşte benim 2015 yılında okumayı planladığım (şimdilik) listem...


1- Ailemin Savrulan Külleri - Kim Vogel Sawyer (Kitaplığımda)

2- Antikacı Dükkanı - Charles Dickens (Kitaplığımda)

3- Aşk ve Çocuk - Maeve Binchy (Kitaplığımda)

4- Deniz Feneri Yolu - Debbie Macomber (Kitaplığımda)

5- Evden Çok Uzakta - Kristin Hannah (Kitaplığımda)

6- Güller Kırmızıdır - James Petterson (Kitaplığımda)

7- İyi ki Geldin - Debbie Macomber (Kitaplığımda)

8- Kulüp 1000 - Kevin Guilfoile (Kitaplığımda)

9- Rüzgarı Dizginleyen Çocuk - William Kamkawamba (Kitaplığımda)

10- Sen de Yanarsın - Julie Garwood (Kitaplığımda)

11- Sevgi Uğruna Yaptıklarımız - Kristin Hannah (Kitaplığımda)

12- Yollarımız Ayrılsa Bile - Jeffrey Zaslow (Kitaplığımda)

13- Gregor ve Sır Kehaneti - Suzanne Collins (Kitaplığımda)

14- Gregor ve Zaman Kehaneti - Suzanne Collins (Kitaplığımda)

15- Ayın Karanlık Yüzü  - John Stanford (Kitaplığımda)

16- Don Kişot - Miguel de Cervantes Saavedra (Kitaplığımda)

17- Gırnatacı - Ercüment Cengiz (Kitaplığımda)

18- Gölgeler Kasabası - Joy Fielding (Kitaplığımda)

19- Handan - Ayşe Kulin (Kitaplığımda)

20- Hiç Kimse Sıradan Değildir - Markus Zusak (Kitaplığımda)

21- Karanlık Çökerken Neredeydiniz?  - Mario Levi (Kitaplığımda)

22- Kocan Kadar Konuş - Şebnem Burcuoğlu (Kitaplığımda)

23- Menekşe Kokulu Hikayeler (Kitaplığımda)

24- Ölmek İçin Kötü Bir Gün  - James Patterson (Kitaplığımda)

25- Uğultulu Tepeler - Emily Bronte (Kitaplığımda)

26- Ulu Ağaç - Susanna Tamaro (Kitaplığımda)

27- Gündüzsefası - Sarah Jio (Kitağlığımda)  - Okundu


28- Çatıdaki Nefes - V.C. Andrews - Okundu

Yorumlar

  1. Kendine okuma listesi yapanlara hayranım, benim hiç böyle bir listem olmadı, hep spontan, hep spontan:)
    Dolayısıyla tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Belli bir listeye göre okumayı seviyorum. Tabi ki benim de liste dışına çıktığım oluyor :)
      Hatta yıl sonunda kaçı okunmuş, toplam kaç sayfa okunmuş, ortalama kaç günde bir kitap okuyorum, tarihleri, vb. detaylı bir listemde var :)) Size de tavsiye ediyorum çok eğlenceli oluyor.
      Sevgiler ve selamlar.

      Sil
  2. Ben liste yapsam bile başaramıyorum sadık kalmayı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki değişiklikler olacaktır bende de ama listeye göre gitmek daha eğlenceli oluyor :)

      Sil
  3. Ne güzel böyle okunacaklar hedefi koymak. Bense o anki ruh halimin arzuladığı kitapları okumayı tercih ediyorum. Okunacaklar listem var evet. Ama örneğin bu yıl şunları okuyacağım diyemiyorum, daha doğrusu demek istemiyorum niyeyse. Sınırlandırmak istemiyorum sanırım biraz. Tebrikler ve teşekkürler paylaşım için. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder