Kitap Yorumu: Güllere Sor - Julie Garwood

Okuma Şenliği Etkinliği'nde bir kitabım daha bitti. Kaldı bir kitap ve şu anda onu okuyorum. Güllere Sor kitabı 600 sayfadan uzun bir kitap okuma kategorisinde idi. Kitabım 620 sayfa.

Julie Garwood'un daha önce bir çok kitabını okumuştum. Gelin, Fidye, Sır, Ödül, Yazgı, Düğün okuduğum kitaplarından. Güllere Sor kitabı bahsettiğim kitaplarından farklı. İskoç-İngiliz çatışması yok. Ama yine birbirini çok seven iki aşık ve büyük bir aşk var.

Mary Rose dört abisi ile birlikte güzel bir hayat yaşamaktadır. Aslında Mary Rose ve dört abisi Cole, Adam, Travis ve Douglas kan bağı olan kardeşler değillerdir. Bu dört erkek yıllar önce sokakta yaşarlarken Mary Rose'u daha dört aylık bir bebekken küçük bir sepetin içinde çöplüğe atılmış olarak bulurlar. Onu bu çöplüğe bırakanları görmüşlerdir ancak sokakta yaşayan çocuklar oldukları için ses çıkarmazlar. Sepeti alıp içindeki bebeği görünce onu büyütmeye karar verirler. Hep birlikte Blue Belle adında bir kasabaya yerleşirler. Buradaki halk da Mary Rose'un yetişmesi için yardım eder.

Bu dört cesur adam Mary Rose'un en iyi şekilde yetişmesi için çok çalışırlar, onun bir leydi gibi büyümesi için yatılı okula gönderirler. Mary Rose abileri sayesinde genç bir leydi olarak büyür. Ta ki kasabaya Lord Harrison Stanford MacDonald adında bir avukat gelinceye kadar. Bu avukat onların ailelerine girer ve tüm hayatları değişir. Çünkü Mary Rose'un geçmişinden gelen ve aşık olacağı bir adamdır.

Julie Garwood'un diğer romanları gibi sürükleyici bir roman. Kalın olması gözünüzü korkutmasın akıcı anlatımıyla kolay okunuyor. Tavsiye edeceğim kitaplar arasındadır. İyi okumalar...

Yorumlar

  1. Julie Garwood Gölgede Dans adlı kitabını okumuştum. Sürükleyici bir kitap yazdığını bende düşünüyordum. Şİmdi bu kitabı alıp okumam gerekecek :))) Yazı için de bu arada teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitapları sürükleyici oluyor. Beğendiğim yazarlardan biridir. Bu kitabını da tavsiye ederim...

      Sil
  2. Geçen yaz okuduğum bir kitaptı.Yazarın daha önce hiç kitabını okumamıştım akıcı ve süprizlerle dolu bir kitaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. Diğer kitaplarını da tavsiye ederim...

      Sil
  3. Julie Garwood'un bir günümüz aşk romanını okumuştum ve beğenmemiştim. :S Bu kitapla ona bir şans vermeli miyim ki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim beğenerek okuduğum bir kitaptı. Tavsiye ederim. Ayrıca Gelin, Fidye, Sır, Ödül, Yazgı, Düğün kitapları da çok güzel.

      Sil
    2. En sevdiğiniz hangisi, bende onu okuyayım. :D

      Sil
    3. Düğün ve Gelin'i başta tavsiye ederim...

      Sil
  4. Bu kitabını bir seri olduğunu düşünüyorsunuz galiba, kitabı alsam mı almasam mı arasında kaldım. Fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba İrem Hanım
    Evet, Güller ve Gelinler kitabının ilk kitabı. Julie Garwood'un diğer tarihi aşk romanlarından farklıdır. Ben iki kitabını da keyifle okumuştum. Sürükleyici bir kitap, tavsiye ederim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder