#Blogfırtınası Etkinliği 31. Gün

 
Evet, bugün hem yılın son günü hem de blogfırtınası ödevlerinin son günü. Arada bir kaç günü kaçırdım ama son günü yakaladım. en azından kapanışı yapmak istedim. Bu etkinlikten ben çok keyif aldım. Etkinliği düzenleyen http://tamamenatiyorum.com a çok teşekkür ederim. Son gün ödevi tabi ki yeniyıl ile ilgili beklenti ve kararlarımız.
 
Gün 31. Konumuz yeni yıl. Yeni yıldan beklentileriniz, yeni yıl kararlarınız ya da aklınıza ne gelirse…

Yeniyıl geldi. Her yeni yıl geldiğinde sanki herşeye kaldığınız yerden değil de sıfırdan başlıyormuş gibi hissedersiniz. Sanki defterinizde yepyeni bir sayfa açmış gibi. Aslında çok güzel olurdu değil mi? Tüm kötü olaylar eski yılda kalsa ve siz yeni yıla herşeyin güzeliyle başlasanız. Ama mümkün değil, takvim değişse bile hayatınız kaldığınız yerden devam eder.

Çok kısa olarak yeni yılda benim beklentilerim;

Sağlık, mutluluk, huzur, şans, bol kazanç...

Tüm olumsuz olayların 2013 yılında kalmasını temenni ediyorum. 2014 yılı barış, mutluluk ve sevgi dolu bir yıl olsun...

Yeni yıl kararlarıma gelince;

Tabi ki benim de yeni yılda daha doğrusu önümüzdeki zamanlarda yapmak istediklerim ve bir takım kararlarım var ama... En önemlisi nedir biliyor musunuz?

Aldığınız kararları uygulayabilecek fırsatların karşınıza çıkması ve beklenmedik olaylar meydana geldiğinde bile aldığınız kararların bozulmaması...

Yepyeni bir yılın herkese sağlık, mutluluk ve başarı getirmesi dileğimle...

Yorumlar