#Blogfırtınası Etkinliği 3. Gün

#blogfırtınası etkinliğinin 3. günü ile devam ediyoruz. Bugünkü konumuza gelince;
Gün 3. Dünyada istediğiniz bir yere gidebilecek olsanız nereyi seçerdiniz, düşünün. Oradaki deneyiminizi yazın.


Bugünkü yazıyı yazarken inanın ki çok düşündüm. Neden bu kadar düşündüğümü ben de bilmiyorum. Gitmek istediğim yere karar vermek değil tabi ki sorun. Sorun size bunu nasıl anlatacağımda. İnsan görmediği bir yeri okuyuculara nasıl anlatır ki. Tamamen hayalimde canlandırdığım ve fotoğraflarda gördüğüm şehirde neler yapmak istediğimi yazacağım sizlere. Aslına bakarsanız oldukça zor iş.

 
Evet, hiç gitmediğim, gidip görmek istediğim yerdir Paris. Özel bir nedeni yok. Türkiye dışında nereye gitmek istersin diye sorduklarında ilk cevabım olur. Eyfel Kulesi, Louvre Müzesi, Notre Dame Katedrali fotoğraflarını gördüğüm ve gezmek istediğim yerlerden sadece bir kaçı. Eminim daha gezilecek çok yeri vardır Paris'in. Eh bir kere gitmişim her yerini görmeden gelmek olmaz. İlk işim Eyfel Kulesi'ne çıkmak olur. Daha sonra da Louvre Müzesi'ni gezerdim. Akşam da en lüks lokantada Fransız yemeklerinden oluşan bir akşam yemeği.

 
Hatta bakarsınız orada yaşamayı bile düşünebilirim. Eşim ve çocuğumla birlikte bir hayat kurarız. Hayalimdeki işi orada kurarım. Küçük bir kitap-kafe açarak gitmek istediğim şehire yerleşirim. Pratikten Fransızca'yı da öğrenirim. Fransız dostlarım olur. Paris'te yaşayan Türkler'le tanışıp, güzel arkadaşlıklar ve dostluklar kurarım. Kafeye her gün onlarca kişi gelir, kahvelerini yudumlarken en son çıkan kitaplara göz atma imkanı da bulurlar. Çok güzel olurdu çok...

Ben bu yaşantıyı sevdim...

Yorumlar

  1. dilerim bir gün gidip görürsünüz gerçekten:) gezmek farklı kültürleri ülkeleri görmek kesinlikle güzel şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gidip görmeyi çok istiyorum. Umarım bir gün...

      Sil
  2. Aslında ben dün yorum yazmıştım güya, demek ki kaydedemişim:) Demiştim ki, hayallerimiz o kadar benzeşiyor ki, kitap kafe detayına kadar hem de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef dünkü yorumunuz gelmedi. Evet benim de hayalim bir kitap kafe ama gerçekleşir mi bilmem :( Umarım sizin ki gerçek olur :)

      Sil

Yorum Gönder