#Blogfırtınası Etkinliği 18. Gün

18. gün #blogfırtınası tüm hızıyla devam ediyor. Yakalamaya çalışıyorum. biraz tökezliyorum belki ama ipin ucunu bırakmamaya niyetim var :) İşte 18. günün konusu

Gün 18. En sevdiğiniz kitabın adı yazınıza ilham versin.

Bir değil sevdiğim kitaplar benim birden fazla. Herbiri ilham kaynağı, gerek konusuyla, gerek ismiyle. Hepsi farklı tatlar bıraktı ruhumda, beynimde. Kimi kitapları okursunuz aylar geçse de unutmazsınız konusunu da karakterlerini de. İşte sevdiğim kitapları bu şekilde tanımlarım ben. Aylar hatta yıllar geçse de unutulmayan kitaplardır benim için.

Kış Bahçesi, Kristin Hannah'ın harika kitaplarından biridir. Gerçek sevgi vardır bu kitapta, bir annenin kaybetme acısını ve bu acıya kendini mahkum etmesini anlatır. Tekrar kaybetme korkusuyla ailesine bağlanmamasını anlatır

Kan Ağacı, Jale Demirdöğen ne güzel anlatmıştır aşkı. Küçücük bir yürekteki kocaman sevgiyi.  Yıllar geçse bile, ulaşamayacağını bilse bile bırakmaz yüreği bu sevgiyi, ailesi bile unutturamaz o küçücük yürekteki kocaman sevgiyi.

Küçük Mucizeler Dükkanı'nda Debbie Macomber sevgiyle, dostlukla, aşkla, beraberlikle tüm mucizelerin gerçeleşebileceğini anlattmıştır o güzel satırlarda. Örgünüzdeki kaçırdığınız her ilmeği hayatta kaçırdığınız fırsatlara benzetmiştir, geri dönüşü zordur, belki de imkansız.

Mavi Cennet, C.J.BOX da heyecanı, macerayı, gerçekte görünenle arkada görünmeyenin ne kadar farklı olduğunu anlatmıştır. Güvendiğiniz kişi doğru kişi midir, yoksa aradığınız kişi güvendiğiniz kişi midir?

Benim listem bu şekilde devam eder...

Hepsinde ayrı bir tat, hepsinde farklı macera, başta da söylediğim gibi sevdiğim kitaplar unutmadığım kitaplardır. Kitapsız kalmamanız dileğimle...

Yorumlar

Yorum Gönder