#Blogfırtınası Etkinliği 12. Gün


12. güne geldik. Konular gittikçe zorlaşıyor gibi değil mi? Bence öyle. Bugünkü konu ile ilgili yazmak gerçekten zor. Düşünüyorum ne yazsam kimi yazsam diye. Öncelikle isterseniz konumuza bakalım.

Gün 12. Sevdiğiniz birini bir karaktere çevirin ve onun hakkında yazın.

İnsanın hayatında sevdiği ve saydığı o kadar çok insan vardır ki. Hangisini seçip de bir karakter olarak yazacağım diye düşündüm ve bulamadım. Başta ailem olmak üzere tüm arkadaşlarımın sevdiğim ve takdir ettiğim bir çok özelliği vardır. Özellikle birini seçemedim beni mazur görün.

Hayatımdaki insanların hepsi benim için özeldir. Kimisi arkadaşımdır kimisi ise dostum. Tabi ki dostum diyebileceğim az insan var herkes gibi. Her birini farklı zamanlarda tanıdım ve farklı seviyede arkadaşlıklarım var. Bazı arkadaşlarımla iş yerinde tanıştım, bazı arkadaşlarımla okullarda tanıştım. Kimisi ise bebeklik arkadaşım diyebileceğim nitelikte :)

Bazı arkadaşlarınızla dışarı çıkar gezersiniz, bazı arkadaşlarınıza sırrınızı verirsiniz, bazı arkadaşınız sadece iş yerinde kalır, bazısı ise ölüme kadar yanınızdadır, bazısını okulda tanıdınız ve orda kaldı, bazısı görmeseniz bile aklınızda, bazısı iyi gün arkadaşıdır, bazısı "uf" deseniz yanınızdadır, bazısını yıllar sonra gördünüz ve kaldığınız yerden devam ettiniz. Ne güzel ve geniş bir kavramdır arkadaşlık. Belki bugün biraz yuvarladım ama içimden böyle yazmak geldi, ne yaparsınız? Sanırım yazım sevdiğim kişi değil de arkadaşlık üzerine oldu biraz da.

 
Hayatınız boyunca sevdiğiniz insanların yanınızdan ayrılmaması dileğimle. Sevgisiz ve arkadaşsız kalmayın...

Yorumlar