Kitap Tanıtımı: Böğürtlen Kışı - Sarah Jio

Arkadya Yayınları'ndan çıkan yepyeni bir kitabı sizlere tanıtmak istedim. Yine kitabın içinde harika püsküllü bir ayracı var.
 
Kitap Adı: Böğürtlen Kışı
 
Yazar Adı: Sarah Jio
 
Yayınevi: Arkadya Yayınları
 
Sayfa Sayısı: 360
 
Arka Kapak Yazısı


Kalbinizin derinliklerine işlenen acıyı, tek kelimeyle nasıl dile getirirsiniz?
"Canım Daniel'ım,
Kaybolduğun gün dünyam sona erdi, canım oğlum. Seni her kim alıp götürdüyse, seninle birlikte kalbimi, hayatımı da çaldı. Ben senin gülümsediğini görmek, kahkahalarını duymak, mutluluğunu paylaşmak için yaşıyordum"
Vera Ray 1933 yılının o karlı mayıs akşamında üç yaşındaki oğlu Daniel'ı son kez öptüğünü bilmiyordur. Her ne kadar oğlunu yalnız bırakma düşüncesinden nefret etse de hayatlarını devam ettirmek için çalışmak zorundadır. Tek avuntusu, gün ağardığında küçücük oğluna sarılacak olmasıdır. Ancak Vera geri döndüğünde karşılaştığı manzara, Daniel'ın boş yatağıdır. Bir de karlar içine gömülmüş olan oyuncak ayısı
Seksen sene sonra Seattle yine mayıs ayında karlar altındadır. Köklü bir gazetede muhabir olan Claire Aldridge, bu doğaüstü olayı haber yapacaktır. Araştırmalarına devam eden Claire, küçük çocuğun bu zamana kadar sonuçlanmamış kaçırılma davasıyla karşılaşır. Evlat kaybetmenin ne demek olduğunu çok iyi bilen Claire, bu olayı çözmeye karar verir. Ancak çözdüğü her düğümün, onu Vera'yla olan bağlantısına yaklaştırdığından habersizdir
Böğürtlen Kışı aşkı, umudu ve umutsuzluğu derinden anlatan muhteşem bir kitap. Bu öyküyü yüreklerinizden kolay kolay silip atamayacaksınız.

Yorumlar

  1. Yazarın diğer iki kitabını okudum.Bu kitabı almak için sabırsızlanıyorum.Yazarın anlatımı sürükleyici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazarın kitaplarını okumadım ancak okuma listeme aldım...

      Sil
    2. Okumanızı tavsiye ederim.Mart Menekşeleri güzeldi.Ama ben en çok Yağmur Sonrası'nı beğendim.Kitap o kadar farklıydı ki sonunda ağlamamak için kendimi zor tuttum.

      Sil

Yorum Gönder