Kitap Yorumu: Asla Arkana Bakma - Tess Gerritsen

Tess Gerritsen'in ilk okuduğum kitabı Asla Arkana Bakma. Kitabı kısaca tanıyalım.
 
Kitap Adı: Asla Arkana Bakma
 
Yazar Adı: Tess Gerritsen
 
Yayınevi: Martı Yayınları
 
Sayfa Sayısı: 344
 
Asla Arkana Bakma kitabı Tess Gerritsen'in ilk okuduğum kitaplarındandır. Daha önce Gece Nöbeti kitabından da bahsetmiştim. O kitabı da tıbbi gerilim kitapları arasında ilk okuduğum kitabıydı. Bu kitabı benim gibi macera sevenler için yazılmış.


Willy babasını bir uçak kazasında kaybetmiş ancak cesedi bulunamamıştır. Kargo uçağı kullanan babası kaza geçirmiş ve Vietnam'da kaybolmuştur. 20 yıl sonra annesi kansere karşı mücadele verirken Willy'e babasını bulmasını söyler. Ölüm döşeğindeki annesinin son isteğini yerine getirmek isteyen Willy Vietnam'a gider. Amacı cesedi dahi olsa babasını bulmaktır.
 
Ancak, nereye başvursa reddedilir, başına umulmadık kazalar gelmeye başlar. Sanki bu konuyu araştırmasını istemeyen insanlar vardır. Bu sırada adı Gay olan biriyle yolları kesişir. Willy bu kişiye güvenmek istemez ama başka çaresi yoktur. Bu iklinin görüştüğü insanlar öldürülür. ancak Willy pes etmez. Gerçeği bulacak ve annesinin son isteğini yerine getirecektir.
 
Willy babasını bulacak mı? Babası gerçekten ölmüş müdür? Babası ile ilgili gerçekler nelerdir? Gay kimdir, neden Willy'e yardım etmek ister? Bu soruların cevaplarının hepsi, kitapta ve satırlarda. Okumanızı tavsiye edeceğim bir kitap. İyi okumalar...

Yorumlar

  1. Ben Tess Gerritsen'in neredeyse tüm kitaplarını okudum diyebilirim.Gerçekten yazarın güçlü bir kalemi var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder