İstanbul Kitap Fuarı: 2-10 Kasım 2013

İstanbulda oturan kitap kurtları için harika bir haber. 32. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı 2-10 Kasım 2013 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi- Büyükçekmece’de düzenlenecek ve kapılarını tüm kitapseverlere açacak.
 
Fuarın ilk dört gününde yani 2-5 Kasım 2013 tarihleri arasnda onur konuğu ülke olan Çin Halk Cumhuriyeti'nin önemli yazarları fuarda kitapseverlerle buluşacak.
 
Hafta içi saat 10:00 - 19:00, hafta sonu ise 10:00 - 20:00 saatlerinde açık kalacak olan 32. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı'nın imza günleri ve detaylar için tıklayın

Yorumlar

  1. Eskiden bu fuarlar Taksim'de olurdu ve rahatça giderdik.. Büyükçekmece'deki fuara nasıl gideriz:((
    Fuar ve Kongre Merkezi'ni şehrin bir ucuna (Edirne'ye yapsalar daha kolay gidilirdi!) yapan zihniyete içimden derin sevgilerimi(!) ve de saygılarımı(!) iletiyorum..
    Çok sinirleniyorum bu duruma, bildiğiniz gibi değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben İstanbul'da yaşamadığım için ne kadar mesafeden bahsettiğinizi bilmiyorum ama anladığım kadarıyla oturduğunuz yere epey uzak. Aynı durum benim başıma gelse kesin ben de sinirlenirdim. Umarım fırsatınız olur da gidersiniz...

      Sil
  2. Sırf bunlar için İstanbul'da oturmak isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size hak veriyorum. İzmir'de kitap fuarı var ancak diğer birçok sanat etkinlikleri için İstanbul'luları kıskanmıyorum dersem yalan olur :)

      Sil

Yorum Gönder