Ders Zili Çaldı, Herkes Sınıfa!!!

 
Evet, bugün ders zili çaldı ve herkes sıralarına oturdu. Ne büyük heyecandır ilk gün. Bir gece önceden değil, belki bir ay önceden başlar. Bugün okulların önünden geçerken kendi ilk günüm geldi aklıma. Önlüğümü giymiş, çantamı takıp gitmiştim. Hatta içinde kalemlerim,defterlerim bile vardı, sanki ilk günden yazacakmışım gibi. Gerçi yazmayı biliyordum, küçük kardeş olmanın avantajları :))


Okulun bahçesinde sıra olup, içeriye girmeye başladığımızda farklı bir heyecan sarmıştı içimi. Sınıflara girip istediğimiz yere oturmuştuk önce. Öğretmenimiz sınıfa girince herkeste bir sessizlik olmuştu. Ne de olsa tembihlerle gelmiştik okula. "Öğretmenin sözünden çıkma" diye. Ailelerimizin bir kısmı sınıfın içinde bir kısmı da sınıfın kapısında duruyordu. Çocukların çoğu anne-babaları gidecek diye ağlıyorken ben annemlere "hadi gidin artık" diye işaret ediyordum. Ne kadar hevesliymişim okumaya :) Hatta ilkokulda bile kitaplık koluydum şimdi hatırladım. O zamandan belliymiş kitap kurdu olacağım :))
 
Eğitim öğretim yılları benim için çok geride kaldı. Yedi yıl önce ikinci üniversitemden mezun olduğumdan beri çok uzağım okullardan. Ancak iki sene sonra oğluşum okula başladığında yine en baştan başlayacağız eğitime. Annemin bir sözü geldi aklıma. "Biz hayatta her sınıfı üç kere okuduk" Haksız da değil. Her anne-baba kendiyle birlikte en az iki defa okuyor bütün sınıfları.
 
2013-2014 eğitim öğretim yılında tüm öğretmen ve öğrencilere başarılar diliyorum. İyi dersler :)))

Yorumlar