Video'yu İzle Öykünü Yaz

Merhaba! Daha önce sizinle www.edebiyathaber.net sitesinin video öykü uygulaması için yazdığım KAZA, ROSE ve AKVARYUM AŞIKLARI isimli 3 tane öykümü paylaşmıştım. Bu uygulamayı ben çok seviyorum ve elimden geldiğince katılmaya çalışıyorum. Şimdiye kadar 3 tane öykü gönderdim. Bunlardan sadece KAZA isimli öyküm Yaşasın video öykü! (7-uygulama) da yayınlandı. Bu da beni çok sevindirdi.

Yapmanız gereken çok kolay. Yayınlanan kısa videoyu izleyerek doğrudan ya da dolaylı olarak ilgili bir kısa öykü yazmak. Nasıl? Bence hem eğlenceli hem de heyecanlı.

Bu ay Yaşasın video öykü! (10) yayında. Siz de heyecan verici uygulamaya katılmak ve detayları öğrenmek için tıklayınız

Not: Yazdığım öykülerin videolarını sırasıyla buradan izleyebilirsiniz.

KAZA isimli öykünün videosu için

ROSE isimli öykünün videosu için

AKVARYUM AŞIKLARI isimli öykünün videosu için






Yorumlar