GECE YOLU


Selam! Bir kitap yorumu ile birlikteyiz yine. Bugün sizlere “GECE YOLU “ isimli kitaptan bahsedeceğim. Yazarı kitaplarını keyifle okuduğum Kristin Hannah. Pegasus Yayınlarından çıkan kitabın basım yılı 2012. Bu kitabı satın almamdaki tek ve en önemli sebep tabi ki Yazarı Kristin Hannah’tır. Duyguların çok yoğun yaşandığı bir kitaptır Gece Yolu.

İkiz olan Mia ve Zach lise öğrencisidir. Tüm hayalleri iyi bir üniversiteye beraber gitmektir. Lisenin son senesinde Mia, Lexi adında bir kızla tanışır ve çok iyi arkadaş olurlar. Lexi aynı zamanda Mia’nın ikizi olan Zach’ten hoşlanmaya başlar. Lexi’nin geçmişi parlak değildir. Ailesi olmayan Lexi çeşitli ailelerin yanında büyümüştür. Lexi ilerleyen zamanda teyzesini bulur ve onunla bir karavanda yaşamaya başlar. Mia Zach’in ailesi Lexi konusunda tedirgindir. Çocuklarının tek düşüncesinin üniversite olmasını istemektedirler.

Ancak, her şey bir anda bozulur. Yaşanan bir kazası bütün hayatları altüst eder. Kazada Mia ölür. Zach ağır yaralanır. Mia ve Zach alkollü olduğu için arabayı kullanan Lexi ise bu olaylardan ötürü suçlu bulunup, hapse girer. Aile paramparça olur. Annelerinin çocukları için kurduğu bütün hayaller yok olur. En kötü olan ise kızları ölür. Lexi aile tarafından nefret edilen insan durumuna düşer. Peki Lexi’ye ne olur. Aile ile bağları hayatı boyunca tamamen kopar mı? Yoksa onu bu aileye bağlayan bir küçük bir parça mı vardır?

Her sayfasında farklı duygular yüklü olan bu kitabı elinizden bırakamayacaksınız. Özellikle ailenin yaşadıklarını okurken o kadar çok ağlamıştım ki. Kristin Hannah’ın kaleminden çıkmış olan bu sürükleyici, duygusal ve muhteşem romanı okumanızı tavsiye ediyorum.
 

Yorumlar

  1. Krıstın Hannahı ben de ateşböceği yoluyla keşfetti daha yeni bu kitabı da okumak istedim şimdi

    YanıtlaSil
  2. Ben Kristin Hannah hayranıyım. Son 2 kitabını okuyamadım malesef :( Gece Yolu kitabını kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Bir hayli de ağlattı beni.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir kitaptı çok beğenmiştim bu kitabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle beni etkileyen kitaplardan biriydi...

      Sil
  5. çok güzel bir kitaptı gerçekten çok beğenmiştim bu kitabı

    YanıtlaSil
  6. Lisenin son senesinde değil, 9. sınıfta iken tanışıyorlar;bilginize...

    YanıtlaSil
  7. Lisenin ilk senesinde arkadas oluyolar yanlis o

    YanıtlaSil

Yorum Gönder